Skepparslövs Golfklubb är en familjevänlig klubb otroligt vackert belägen på Nävlingeåsens sluttning.
Vi bedriver ungdomsverksamhet och har en välutvecklad gemenskap för dam- och herrgolf.

Hos oss på Skepparslöv kan ni som företag både synas och höras samt knyta nya kontakter.
Vill du profilera ditt företag genom golfen kan vi erbjuda ett företagspaket, där vi tillsammans skapar mervärden för ditt företag, dina kunder och din personal.

Vad kan vi erbjuda er?
Hålvärd: Företaget profileras på ett golfhål.
Reklampelare: Skylt vid informationstavla, logo & länk på hemsida, annonser via e-post/hemsida, annons i banguiden, marknadsföra er vid tävlingar.
Greenfeebiljetter/spelbricka för företag.
Konferenslokal för upp till 70 personer med teknisk utrustning.

Vi tar också fram personalarrangemang så som prova-på golf och företagsmästerskap.

Ta gärna kontakt med oss så skräddarsyr vi ett paket till er.
Ett bra samarbete baseras på flexibla lösningar som är till nytta för båda parter.

Du har säkert någon egen toppenidé vi kan hjälpa dig med.

Välkommen som samarbetspartner i Skepparslövs GK

Ulf Griwell