“Spela golf i Skepparslöv” på Facebook

Tanken med denna offentliga grupp på Facebook är att man enkelt ska komma i kontakt med likasinnade ensamspelare som helt enkelt vill spela golf på Skepparslövs Golfklubb tillsammans med någon annan.
Alla är varmt välkomna!

Min Golf Bokning
Se video här om hur du enkelt bokar och använder den nya appen  Filmlänk

Genom Gräsroten delar Svenska Spel ut 50 miljoner till ungdomsidrotten varje år!

Självklart är det gratis. Du kan hjälpa till så att Skepparslövs Golfklubb får en del av potten genom att klicka på länken här!

GDPR

Du ska kunna känna dig trygg med hanteringen av dina personuppgifter i golfen. Därför har Svenska Golfförbundet tagit fram en personuppgiftspolicy som förklarar hur vi använder den information vi har om dig, samt vilka regelverk och bestämmelser som gäller kring personuppgifter i Golfsverige. Läs mer här!

Vi säljer Sverigelotten i receptionen, 25k/st, där vi i klubben får minst 8kr/per lott tillbaka till föreningen.